همه تورها
درباره تور آذربایجان

تور آذربایجان

آذربایجان، بزرگترین کشور قفقاز است که در آسیای شمال غرب و اروپا و نیز دریای خزر قرار دارد.

آذربایجان در جنوب با کشور ایران، در غرب با کشورهای ترکیه و ارمنستان، در شمال با روسیه و نیز در شمال غربی با گرجستان همسایه است. این کشور دارای مرز آبی با کشورهای قزاقستان و ترکمنستان در کناره دریای خزر می باشد

سفر با تور آذربایجان با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای آذری لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور آذربایجان آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان آذربایجان نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور آذربایجان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور آذربایجان در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری آذربایجان از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به آذربایجان سفر می کنید، در قیمت تور آذربایجان تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان آذربایجان از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور آذربایجان آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان آذربایجان، تور لحظه آخری آذربایجان تور آذربایجان شهریور 97، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور آذربایجان مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید.

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور آذربایجان تابستان 97 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری آذربایجان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر آذربایجان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری آذربایجان یا تور ارزان آذربایجان، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور آذربایجان همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی آذربایجان

باله و اپرا از هنرهای فعال شهر آذربایجان می باشد و سالن های باله، اپرا و همچنین موزه فرش و هنر آذربایجان از مکان های دیدنی این شهر هستند.رستوان و کافه های سنتی از دیگر مکان های گردشگری در سفر تور آذربایجان شهریور 97 هستند.

 آذربایجان به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، از مراکز عمده خرید و فروش کالاست و دارای بازارهای مدرن و سنتی می باشد و بسیاری از برند های  بزرگ پوشاک و خوراک دنیا در آنجا شعبه دارند. 

از دیگر جاذبه های توریستی آذربایجان هستند که در تور لحظه آخری آذربایجان ارائه شده توسط آژانس قصر شایان، می توانید از آنها لذت ببرید.

خرید در آذربایجان

مراکز خرید آذربایجان به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری آذربایجان می توانید از آنها خرید کنید. بازار بزرگ آذربایجان، مرکز خرید پورت آذربایجان با لباسهای برند و قیمت مناسب،  مرکز خرید 28 مال آذربایجان خرید ارزان آذربایجان هستند که در تور ارزان آذربایجان می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 مرکز خرید پارک بلوار آذربایجان هم سری بزنید. تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با تور آذربایجان شهریور 97 می توانید در مراکز خرید آذربایجان تهیه کنید.

هتل های آذربایجان

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور آذربایجان انواع هتل های 5 ستاره آذربایجان، هتل های 4 ستاره آذربایجان، هتل های 3 ستاره آذربایجان را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل اکسل سیور آذربایجان،گراند هتل اروپا آذربایجان،قفقاز پوینت هتل آذربایجان،کروان هتل  آذربایجان از هتل های 5 ستاره آذربایجان هستند که توسط آژانس قصر شایان ارئه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور آذربایجان شهریور 97 می توانید انتخاب کنید.

 از هتل های 4 ستاره آذربایجان که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل خزر گلدن بیچ آذربایجان،هتل کنسول آذربایجان،هتل الیت  آذربایجان،هتل کامفورت این آذربایجان، اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری آذربایجان در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.

اگر به دنبال قیمت تور آذربایجان به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره آذربایجان را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان آذربایجان می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل ارشاد آذربایجان ، هتل ازکات آذربایجان،هتل هالیدی این ،هتل کارات این آذربایجان.

بهترین زمان سفر به آذربایجان

بهترین زمان سفر به آذربایجان برای هر کس متفاوت است. زیرا برخی از افراد تنها به جاذبه های تاریخی آذربایجان علاقه مند هستند و آب و هوای آذربایجان تاثیری در زمان سفر آنها ندارد، برخی دیگر نیز به دنبال تور لحظه آخری آذربایجان در هر فصل و یا موقع از سال بوده و یا عده ای در جستجو تور ارزان آذربایجان مناسب بودجه و هزینه خود هستند، اما به طور کلی بهترین زمان سفر به آذربایجان چه زمانی است؟

آب و هوای آذربایجان مانند شهرهای شمال غرب ایران، زمستانی سرد، تابستانی گرم، بهاری خنک و سرسبز و پاییزی سرد و بارانی به همراه دارد.

آذربایجان در ساحل غربی دریای خزر می باشد و بر خلاف ساحل جنوبی دریای خزر، فاقد جنگل های انبوه می باشد.